Det stundar til vår og møtetid igjen. No er det årsmøtet som står for døra. Dette bør vere unnagjort før juni. Kanskje er påska ei høveleg tid? Kanskje tidleg i mai? Eg lanserer her eit par alternativ (andre kan også vere aktuelle): 1. Langfredag 2. Laurdag 7.mai.
Sverre har alt antyda at han kan halde lokale – det set vi pris på!
Til alle: Meld tilbake om når du kan stille…
Langfredag passar dårleg for meg. 7 mai trur eg er ok
Same som Roald. Langfredag bortereist, men 7. mai er ok.
Er vekke både i påska og 7. og 14. mai
Ei sak eg vil fremme til møtelyden er å få på plass eit «vanleg» styre for Gubbetrimmen. Vi snakkar om leiar, nestleiar, sekretær, kasserar og Styremedlem(er). .. Vidare må det diskuterast kor lenge den enkelte vert vald for. Kva skal til for å sitte om tillitsvald i vår organisasjon? Må alle kjønn vere representert i styret? Kva med alle dei gamle verva (sjef for stigningsløp, assisterande sjefstrenar m.v) – skal dei ha plass i styret?
7. mai er ok, og det er for så vidt påska også. I praksis er eg med når fleirtalet bestemmer.
Johnny har tenkt å fremje ei sak om organisasjonsendring i Gubbetrimmen. Eg er usikker på om vi har vedtekter som dekkjer dette, dei vi har er få, men grensesprengande. Eg går ut frå at slike endringar må ha 2/3 fleirtal, men det kan han sikre seg mot tildelte etappar i Holmenkollen (eller for å sleppe å vere med for den del).
Eg vil advare på det sterkaste mot å øydeleggje det som skil Gubbetrimmen frå ein vanleg organisasjon. Mitt råd er difor å trø varsamt i dette spørsmålet. Med vår eineståande evne til sakleg debatt og etterfølgjande gjennomføringskraft trur eg likevel at Johnny klarar å lande denne saka til beste for det som har vore, og det som skal verte…
For meg er 7.mai OK.
Johnny stiller spørsmål om dei gamle verva skal ha plass i det nye styret.
Både ja og nei. Dei må i alle fall verte tungt høyrde. Leiar/nestleiar må dra dei sterkt inn i avgjersle angåande saker innan deiras felt. Det er viktig å stimulere dei som tar på seg slike sjefs jobbar.
Laurdag 7. mai er ok, og det er dei påfølgjande laurdagane i mai.
Elles var det forferdeleg tungvint å få logge seg på i dag.
Blei avvist med «feil passord», fekk nytt -som avviste på same måte heile tre gonger. Ga opp og logga meg på att, og UDERET skjedde!
Må prøve ein gong til for å sjå om nytt passord er hugsa.
Ja, det virka!!!!!
Etter ei oppteljing mellom gubbane ser ein at vi har litt manglar når det gjeld frammøte til årsmøtet. Verken Rune eller Erling kan stille kommande laurdag. Det er litt synd, då vi her snakkar om sterke møtedeltakarar med lang og tung kompetanse på mange felt.
Kan det vere eit alternativ å utsette? Kva med laurdag 28.mai?
Greit for meg den 28. mai
Pr idag er den ok for meg
Så langt eg har oversikt er 28.mai ok for meg.
Einig med dei over, så langt eg ser kan eg møte 28.05
28.mai passa ikkje for meg. Passar det for Rune og Erling er vel dette dagen for årsmøte.
Vil med dette melde inn ei sak til årsmøte 2011 : Oppretting av SPRINTGRUPPE, mellomdistane. langdistane i gubbetrimmen. Grunngjeving kjem eg tilbake til på møte
Ser med spaning fram til grunngjevinga. (referat frå møte). Det er vel 28.mai som er møtedag. Får ikkje være der då. Korleis skal treningane delast opp. Felles oppvarmin so oppdeling i grupper?. Treng då fleire trenarar. Denne saka tan ta mykje av tida på møtet, men eit bra forslag Roald. Endeleg ser det ut til at ein mellom/langdistanse løpar tenkjer på sprintarane.
Orsakar lite deltaking på bloggen i det siste. Det er sjølvsagt ikkje godt nok å seie at det har vore så mykje anna… Uansett: Vi køyrer i gang og tidfestar årsmøtet til laurdag 28.mai. Då det er lenge sidan vi har hatt møte på Løsetslåttene melder eg meg hermed som vert for arrangentet. (Kven hugsar ikkje det klassiske møtet hos Magne ei mai-natt for nokre år sidan … då vi m.a. fekk besøk av naboen..)!!!!
Eg merkar meg at Dag ber oss vere varsam med å forme Gubbetrimmen slik at vi liknar noko anna her i verda…. Det er eg heilt einig i. Difor er eg spent på diskusjonen m.o.t. saka eg har fremja (sjå lenger oppe).
Må vi ha ny ordstyrar ut på kvelden og naboen må steppe inn kan det bli langt for han å gå bort til Johnny, har mistanke om at forma ikkje er den beste. Så etter eit kjapt gruppemøte her på Løsetslåttene er årsmøtet flytta til kjellaren til Magne Solheimsnes. Det er fint om eg kan få ca antall på gubbar og damer kjem på årsmøtet.
Eg kjem, so sant eg får vere friske so…
Eg er klar
Eg kjem, trur eg. Skal sjekke i baklomma om eg har ei sak.
Eg kjem med ca 1 gubbe og ingen damer
Eg foreslår at sjefstrenaren legg ut forslag til ei sakliste snart, med påminning om at fleire kan melde inn saker. Tenk om skrivaren (om han blir vald) kan skrive referatet på førehand! Vi skal slett ikkje sjå bort frå at det kunne bli like korrekt som referata frå tidlegare, som stort sett er skrivne «bak glemselens slør»
Sakliste ja… Følgande (nye) saker er førebels melde inn:
1. Organsisasjonsendring. Framlegg om nytt styreopplegg (Johnny)
2. Oppretting av sprint- mellomdistanse- og langdistansegruppe (Roald).
3. Gubbenes Mester. (Roald).
4. NM Veteran 2011. Kven vil satse? Treningsopplegg. (Johnny)
Saker frå sist – som kankje (ikkje) er løyste:
– Kor er det blitt av gruppe-2?
– Kva trengs i kvardagen: Kondis eller fart!!!!
Her er kanskje fleire?? – Kva seier referenten? Var han vaken??
Elles må vi ha plass til allsang og Oddvin kan berre starte å spisse blyanten…
Eg kjem, heilt sakeslaus, og gler meg ekstra sidan eg ikkje fekk med meg «Leif-møtet». Forstår at mange nye saker vart drøfta, og at mosaikk-minne er utbreidd hos gubbetrimmarar etter festlege lag.
Er det ingen som skal stille på KM på Breim? Vi kunne vel møte opp på søndag – og springe motsett veg – bakover. Bakoverløping er visst ein ny trend. Noke for neste års GM?
Eg skal på KM, men ikkje som deltakar. Derimot skal eg vere sjef i lengde/tresteggropa. Det blir eln lang ettermiddag – siste øving er truleg ikkje ferdig før 19:00. Men, eg satsar på at eg på plass til møtestart. Elles så er eg er åpen for fleire saker. Saklista er som de veit levande til godt ut mot møteslutt., men det alltid greitt å ha førebudd argumentasjonsrekka på førehand..
Er det kl 20.00 som er møtestart?? Her må det vere rydda og klart i rett tid. Eg kan ta ein taxi-tur for å plukke opp gubbar frå Langhågane til Løsetslåttene.
Eg vil på denne måten takke for eit godt årsmøte i gubbetrimmen
Takk til Magne som stillte lokaler og toalett til disposisjon!!
Takk for fin severing.(takk også til mannen med fiskane!!!!!!!)
Men so var det den gubbekontoen???
Håpaar den nyvalde kassereren kan opplyse kto.nr.
Også eg vil takke for eit godt og konstruktivt møte. Flott at Aase-Britt og Svein Å stilte på. Får håpe de ikkje vart skremde av dette. Elles ros til Oddvin for eit godt kåseri og elles for aktivitet i debattane. Så får vi tru at referenten har fått med seg kva som skjedde og kjem meir førebudd neste gong enn tilfellet i år.. 🙂 Til slutt takk til verten med medhjelparar og nabo for god servering og elles andre fasilitetar.
Kontonummeret til Gubbetrimmen er: 3705.12.83423
100,- pr år pr. gubbe er ein høveleg sum.